03.02.2011

40 års krisen?

Har skrekkelig masse tanker i hodet, og jeg sier masse for det føles ut som en masse. Er veldig bekymret for helsa, og jeg har for mye jeg må rette på fort som mulig. Både kosthold og røyking, og kondisen! Hvordan i alle dager skal jeg greie å rette på alt dette? Etter Isias problemet oppsto har jo aktiviteten gått drastisk ned. Og ikke nok med det, fare for at prolapsen er i nærheten av ryggmargen...kan i værste fall ende i operasjon, og det er en gambling.
Jeg blir 40 i morgen, og så sitter jeg så fint i det. Kan ikke la være å tenke på at min mor døde i en alder av 54. Jeg klamrer meg til håpet om oppholdet på Muritunet skal gi meg masse hjelp til alt dette og mere til. Ikke det at alt blir bra på 4 uker, men å være godt på vei.
I går var jeg ganske langt nede, så for å bryte tankemønsteret begynte jeg å bake et par kaker. Men når dem var stekt, sto der fristende og ventet på glasuren, kom tanken på at hallo, jeg baker kaker! Det hjelper jo egentlig ikke. Så jeg lot det stå til i dag, og fullførte prosjektet i dag. Håper mine gjester spiser mesteparten av dem lørdag.
Jeg skal feire en lørdag til. Har invitert noen venninder på midag da. Håper det blir en koselig kveld.
Har fått bursdags gave i dag! Kommer i posten, den treningsvesten jeg ønsket meg :-)
Lurer litt på Sissi nå. Hun har tisset inne igjen, 2 ganger på 4 dager. Enda hun er ute pr 1,5 time. kanskje hun merker mor`s sinnstemning.
Jeg regner med at jeg må ha "ny" bil snart også...drøyer med eu-kontrollen til jeg MÅ. Men er det slik at den skulle passere, så skal jeg jammen holde liv i den litt til. Billig bil og den er gjeldsfri! Det er ikke værst. Men fy og den har en krokanis utsende nå (les rust), og det mangler endel "pynt" Ja,ja, den tid den sorg.
Men nå er det endelig februar og da er det snart vår :-) Og i morgen er det trening i hallen. Det gleder vi oss til!
Si fra om det er et lite hus til leie på en flate sentralt i Nes. Er på utkikk, men veit det blir vanskelig å få tak i.

1 kommentar:

  1. Heia,.
    To sjeler en tanke her.. ang helse. Min er på langt nær lik din men min er jammen meg ille nok.. Jeg har bedt om hjelp og får det.. og håper jeg lever lenger enn min mor.

    Klem på deg snuppa og grattis med dagen på forskudd :D

    ps: forventer bilde av kaka :D

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock