27.02.2011

Helgen

Det har vært en god helg. Prøvde meg på en ny kyllingrett lørdag, og det ble så alt for godt. Nå har jeg kost meg med vaffler.
Sissi har ikke fått så mye godt i helga, for hun har ikke vært god i magen på noen dager. Hun og gulvet er blitt vasket noen ganger. Antagelig kommer det fra ridehallen, hun spiser jo alt "gødt" som er i sagmugget. Eller det kan komme fra all snøen hun spiser. Har tatt markekur på henne nå selv om jeg ikke har sett noe i møkka. 
Fikk svar på MR`n, funnet prolaps et anna sted i ryggen nå. Men jeg har jo vært ganske bra i det siste, godt er det!
Det har begynt å ordne seg med Nav også - for denne gang.
Ha en fin uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock