31.01.2011

Pyse!

Lengste bilhandel jeg har vært med på! I romjula ble jo bilen til Ivar "pent" pyntet på, og takstert som vrak. Så da måtte "ny" bil kjøpes. Han fant en høvelig en i Vikersund, og jeg måtte være med som sjåfør hjem. Jeg som hater å kjøre bil om vinteren, og i tillegg en bil jeg aldri har kjørt. Ikke nok med det, vi måtte jo vente en evighet på den bilen som skulle hentes. Så da ble det mørkt også! Jada, jeg veit jeg er en pyse. Men det er ikke så lett å styre den jævlige følsen av frykt.
Men jeg fikk brukt litt peng da. Greide ikke å la være å kjøpe en rosa langline til Sissi. Hun trengte en slik altså, bare ikke akurat nå. Ble jo brukt for mye penger på henne sisst uke da hun fikk vaksine, forskjellige gnagebein og godbiter. Men i butikken lå denne lina for små hunder + rosa, den kler henne, så da så... Nå er det stopp!
Vi har trent litt på apport, og det går kjempebra! Det gjenstår at hun skal holde den til jeg sier takk. Egentlig omvendt problem enn det opprinnelige der hun ikke ville slippe. Vi prøver å få trent litt på de andre øvelsene også da, men det mer enn nok å få inn en ting i slengen synes jeg. Blir jo ny øvelse hver uke, og da blir det travelt... Vi får ta det som det kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock