16.02.2011

Skammer seg!

Sissi har sittet i skammekroken en stund- frivillig, og nå har hun lakt seg i buret- frivillig.
Hun har siste tiden knabbet jordklumper ut av en plantepotte som står på gulvet (palme), når jeg ikke ser. Det drar hun med seg på salongteppe og knasker på. Jeg har kjeftet på henne flere ganger, alt fra fy til en forklaring på at dette gjør en ikke. Men nå gjorde hun det igjen! Og jeg var temmelig sur fra før, så nå ble kjeftingen min hard. Da gikk hun slukøret og satte seg i et hjørne av stua. Etter jeg hadde nok en gang støvsuget, tuslet hun inn i buret å la seg. Så får vi se hvor lenge hun husker at slikt gjør vi ikke.
Ikke nok med det, hun har også bæsjet inne flere ganger nå. Sluttet å tisse da, som hun gjorde par ganger for litt siden. Hallo! Vi var da renslige vi. Møkka er hard, som om hun ruger på den en stund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock