23.02.2011

Travel ukestart

Mandag morgen startet med kuldegrader og is på badet! Heldigvis er det et toalett til her i huset. Huseier kom omsider og skiftet termostat og føler. Det er varmekabler i gulvet, og jeg hadde ikke anna ovn å sette inn. Seint på kvelden ble det varme nok til at isen på ruta smeltet, men noen dusj-tur på meg ble det ikke den dagen.
Så kom tirsdag. Startet forholdsvis rolig, bare litt ordninger til kveldens foredrag. Jeg hadde som plan å reise tidlig til Gol, og bra var det. Rett før avreise kom levering av ved. Så jeg begynte allerede da å stresse meg opp.
Og da jeg kom til lokalet klubben hadde leid, fant jeg fort ut at vannet hadde frysi der! Ringte utleieren og sa fra. Men at jeg greide å få vann nok til 3 kanner kaffe fra forskjellige kraner på huset. Men værre med toalettene som folk kunne ha bruk for.
Så fant jeg ikke noe lærret som ble sakt at skulle være der. Ikke kom jeg inn på flere rom for å se heller, utleier måtte komme. Men vi fant fremdeles ikke lærret. Han måtte hjem og hente et. Men så fungerte ikke lærettet! Men så med litt ommøblering kunne vi bruke veggen, og det fungerte.
Men så trengte vi skøyteledning! Masse sirkus om det, med det ordnet seg til slutt. Vannet kom igjen også etterhvert.
Jeg var temmelig stresset ja! Pinlig når ikke ting er ordnet når folk og foredragsholder kommer.
Men det ble et vellykket foredrag, mye aha-opplevelser.
Nå er det onsdag, og jeg håper på en rolig dag uten uforutsette greier.

2 kommentarer:

  1. Uff da, ante ikke at det var så mye styr for dere igårkveld! Det gikk ikke ut over vi som var tilhørere, så det der kunne der ikke takla bedre ;o)
    Ha ei fin og rolig uke.

    SvarSlett
  2. Takk, Nøve. Det gikk jo bra til slutt :-)

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock