10.02.2011

Ikke dagen i dag...

Første jeg ser i dag er at det har snødd! Æsj, nå er det nok snø. Men jeg var heldig å fikk en traktor på besøk som tok med seg noe av det.
Skal ha besøk lørdag, så endel skulle gjøres før helga. Var tungt å komme i gang i dag, men jeg har fått gjort litt. Helt til jeg får greie på at en "sak" i kommunen ikke er blitt behandlet på riktig måte, og ting som har blitt sakt ikke holder mål. Da ble jeg skikkelig sint! Det er ikke første gang sånt skjer her på Nes. Å føle seg så kjørt over og utsatt, er ikke mye hyggelig. Så det ble mye telefoner og styr, ble satt over 7 ganger uten å treffe personen som kanskje kunne hjelpe. Lurer på om jeg har nødt for å flytte til en annen kommune... Uansett hva en skal her, så er det noe krøll. Det gjelder ikke bare meg, men føler meg spesielt utsatt.
Så var det hundetrening i kveld. Morro det, men Sissi var ikke helt med i dag. Ikke engang apport var av interesse. Men hun er sliten nå, så da kom det vel noe ut av kvelden lell. Jeg fikk "prøvekjørt" den nye treningsvesten, og er strålende fornøyd med den. (se HHK)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock