05.02.2011

Koselig dag

I dag har jeg hatt besøk av brodern og søstern med tilbehør.
Kl 9 på morran sto jeg på kjøkkenet og stekte 2 kg kjøttdeig til midagenretten jeg serverte. Har "egen" oppskrift på noe jeg ikke riktig har navn på. Kjempegodt, men tidkrevende å lage. Grønnsakene som skal i, ordnet jeg heldigvis i går kveld.
Sissi ble kjempeglad da det var med en hund hun kunne herje litt med!

  Så ble det liv i stua, med hunder unger og voksne. Mat, kaker og gaver. Veldig trivelig, men det tar på når en er blitt så gammel. Tok bilder av blomster og kaker som ikke varer evig, så husker jeg det kanskje fremover. Blir glemsk også har jeg hørt.

Fikk mye fint. Blandt anna treningsvest (super! kan bestilles hos HHK), og en fancy vekkeklokke.
Her er mine tantebarn

Måtte ha med babybilde av meg her, se hva årene har gjort!

Takk for i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock