20.02.2011

Der gikk denne helga...

Vips! Så er denne helgen borte også! Snart Mars, herrrliiig.
Kjenner jeg er litt misunnelig på dem som har vært i Bø i helga. Skulle så gjerne stilt ut Sissi der. Men slik er det når det krever så mye av meg og mitt.
Lørdag var jeg i Oslo og tok MR. Heldigvis hadde jeg sjåfør med bil, så da gikk turen problemfritt. Eneste jeg hadde problem med er når jeg skal inn i trommelen, da får jeg hjertebank og åndenød. Så jeg må ligge litt å "ta meg sammen" før en kjører meg inn der. Enda jeg har tatt MR mange ganger før.
Søndag har gått med til å fyre. Det er så huskaldt. Jeg må kjøpe mer ved!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock