28.11.2010

Yes!

Nå er endelig helgen over! For å komme til det beste først: Sissi fikk 1.kval. 2.konk. på Nordisk Vinner 2010.
Etter mye stress fredag kom vi oss på rett vei og fikk gjort unna det meste vi skulle den dagen. Føret var ikke så værst heller, så det gikk forholdsvis greit.
Lørdag bar det på utstilling med Annette og Scooby-Doo. Han fikk 2.BHK, godt fornøyd med det, men det var ikke det han trenger nå da men... Jeg hadde jo høy puls hele dagen og kvelden da. Fikser ikke helt det der med innendørs og så mye folk. Og i tillegg grue seg for søndagen allerede. Tullete!
Etter en dårlig natt ble det jo søndagsmorgen. Opp kl 7, puls og hjertebank så det holder. Kom oss inn og på plass. Heldigvis fikk vi litt hjelp av Hilde til å "pynte" litt i ansiktet til Sissi. Og så var vi i gang. Først fikk vi 1. kvalitet, så ny runde...da ble det 2. beste tispe i klassen sin. Kritikken var bra, fikk trekk for myk pels. Sissi var kjempeflink og ikke redd i det hele tatt. Gjorde det hun skulle, tross mine nerver.
Så fikk vi handlet litt før vi la ut på veien hjem. Det var et grusomt vær, så jeg grudde meg veldig. Og jeg skal love at det gikk ikke fort hjem nei! Var ikke over 70kmt, og brukte 3 timer og 40 min fra Skedsmokorset. Det er vondt å ha dunkende hjerte og nerver i spenn en hel helg.
Vel hjemme og helt utslitte, måtte det fyres på spreng. Her var det iskaldt! Ikke blitt fyret i helgen, og da er det ishus. Ja, det er det forsåvidt uansett. Men nå tar vi kvelden, og i morgen skal det ikke brukes en kalori!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med veloverstått utstilling og helg!

    Ønsker dere en velfortjent sløv og deilig mandag ;)

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock