01.12.2010

Villa Trekkheim

I dag er det desember alt! -20 ute, 11 grader i stuen. Det var ikke godt å stå opp til nei. Jeg kommer nok ikke til å bo i "villa trekkheim" en vinter til. Har litt sol i stua enda, men bare frem til kl 10.40 Har fått bestilt meg mer ved, så det er bare å fyre videre i den lille ovnen.
Tenker på at jeg bør stille Sissi i Bø i februar. Må prøve å få stor Cert. Men da trengs det både proff napping god tid før, og bestilling av overnatting. Har ikke råd til hotell, så da blir det ikke så store mulighetene. Er det andre fra dalen her som skal til Bø da?

2 kommentarer:

  1. Storcert? Gjelder ikke det bare etter fylte 2 år da?

    SvarSlett
  2. Jeg ble usikker nå... Skumleste hos NKK, og tror det står bare om cacib ikke kan gis.

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock