19.11.2010

Kalde tider

Nå er det kalde tider på alle måter. Ene måten er at ute lusker det rundt -20 for tiden! Heldigvis fikk jeg levert kaninene i dag, så slapp dem å fryse ihjel her. Dagene har gått med på å holde dem med vann, ikke is. Det er ikke akurat veldig varmt inne her heller, fyrer som bare det. Har snart brukt opp halvparten av veden jeg har. Er rundt 15 grader i stua om morran. Mer strømvarme kan jeg ikke bruke, for det første er det dyrt og for det andre så tåler ikke sikringene det.
Nå er det bare en uke til vi reiser til Lillestrøm! Har mistet piffen for tiden, men vi gjør så godt vi kan. Og det går som det går. Jeg skal prøve å glemme alt anna og bare ha en fin hunde-weekend da.
Helga etter det er det julebord i HHK. Jeg får prøve å henge med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock