25.11.2010

for en helg!

Nå sitter jeg her med litt sug i magen.
I morgen reiser jeg til Skedsmokorset. Men først er det et lite møte, og så er det å byttelåne bil. Og så kjører jeg til Grua og besøker familie. Etter litt tid der, reiser jeg videre til Annette. På kvelden skal jeg møte Solveig jeg ikke har sett på noen år.
Lørdag er det utstilling for Annette og Scooby Doo. Håper dem får stor-Certet sitt nå, etter 8 vanlig cert. Det fortjener dem, spesielt på hjemmebane.
Søndag er det Sissi og min sin tur. Det tar vi som det kommer. Etter vi er ferdig der går ferden hjem igjen. Da tror jeg vi har fått nok for en stund.
Gruer meg veldig til kjøringa, men jeg får bare rulle sakte på veien og ta det som en tur.
Håper jeg har husket å ta med meg alt jeg trenger....
Lykke til for dere andre som skal på Nordisk Vinner Utstilling - Lillestrøm, here we comes!

1 kommentar:

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock