13.11.2010

rare "verdensproblemer"

Har jammen tenkt på mye rart i dag!
Grubler på hvor jeg skal gjøre av juletreet. Ingen enkel sak det da. Stuen er for liten, og vinklet med vedovnen på feil sted. Men det får jeg ikke gjort noe med. Og jeg som er så nøye på treet, ingenting av pynten er tilfeldig. Setter jeg treet der, så skygger det for tv`n, setter jeg det der blir halve treet sjult, og kommer ikke frem til cd`ne mine....Må jeg fjerne møbler tru? Men jeg har jo bare det jeg bruker. Blir vel lite med midagsgjester i jula, kanskje jeg skal sette det på spisebordet? Litt rart det da. Kanskje kutte ut hele treet?
Så var det mobiltelefon problemet da. Min har streiket mer eller mindre. Her i huset bruker vi opp telefonene før dem skiftes ut, så det er ingen reserve uten feil på. På markedet finnes det tusenvis! Lommeboka elimenerer en del av dem. Jeg vil helst ha en slik jeg har, men den er jo utgått fra markedet. Jeg vil ikke ha noe fancy, bare god talelyd, taster og kamera. Og sony ericsson. Så da er jeg fort nedi noen hundre.
Jeg må ha meg ny tv også. Låner bare nå. Ja, der er det også uendelig mange valg. Men med lommeboka bestemmer igjen, så er vi nede i et lite knippe valg. Kravene er bilde og lyd på være behagelig.
Så er det snøen da. Får ikke gjort noe med været. Men lurer på om jeg klarer å måke tilstrekkelig. Traktor kommer ikke inn portåpningen, så det er utelukket å leie brøyting. Da blir det i såfall bakveien, men da kommer jeg ikke inn i garasjen, den står "feil" vei.
Bilen min lekker som en sil...når får jeg fikset det? Er det verdt påkost?
Har pakket inn 7 gaver i dag, men det gjesntår to som jeg ikke har en ide til engang...tenke tenke ;-)
Slik bærer det videre....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock