22.11.2010

lysere tider?

Var på Drammen sykehus i dag, og det ble faktisk positivt utfall. Nå tror vi at vi veit grunnen til at kroppen er som den er, og har lakt opp en strategi for å bli bedre. Det var så godt å bli mottat med forståelse og bli trudd i det jeg har sakt hele veien. Dem skulle også hjelpe meg i forhold til Nav osv Men jeg må nok bli borte en måneds tid hos spesialister på området.
Håper ikke det skjer før litt uti februar. Blir litt som skal til for å få dette til, b.l.a. Sissi. Det er ikke hvem som helst som får ha henne ;-)
Ser ut som andre ting kan ordne seg litt mer ellers på ting i heimen også, det får tiden vise.
Nå gruegleder jeg meg til helgen. Gruer meg til kjøringa, som jeg hater på disse tider. Ikke synes jeg det er helt topp med Sissi i utstillingringen, når hun er litt for tynn og ikke har perfekt pels. Men jeg må bare la perfektsjonist følsene vike, og prøve å nyte turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock