23.01.2011

Bilder

Nå har jeg tatt meg selv i nakken og stupt oppi et hav av gamle bilder. Normalt er jeg flink til å sette bilder inn i album fortløpende. Men dette er bilder som ikke har kommet så langt fordi det skal i mange forskjellige album. En del er i fra jeg var baby, det skal i babyalbumet, noe er i fra Jonny`s barndom og noe er nyere som skal i de forskjellige scrapbookène. Grunnen til gamle bilder er fordi jeg har fått noen etter min mor og noen etter bestemor.
En del gås igjennom, og kastes. Kan ikke ta vare på alle, ti bilder av samme den katten i alle posisjoner, alle bilder en egentlig ikke ser hvem som er der, og noen av en fugl langt der borte. Det var tidene før digitalt kamera kom, og en ikke fikk nære bilder eller såg hva det ble til før det ble fremkalt. Så hurraa for moderne kameraer!
Så nå er det utrolig rotete her! Sorteringsbunker, scrap-saker, og album over hele stuen. Men det blir bra tilslutt.

2 kommentarer:

  1. Ferdig snart, eller??

    SvarSlett
  2. I dag er jeg borti mot ferdig :-) Bare litt til som skal scrappes, og det må gjøres da jeg får kreative innfall. Jeg har tre 70L dunker med album!

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock