13.01.2011

Hundetrening igjen

Back on track :-) Vi ble med på hundetrening i kveld, i ridehallen på Natten. Sissi var kjempefornøyd med å få treffe andre hunder gjen. Ja, jeg også. Jeg ser at nå er det på tide å utvide treningen med henne. Skal bare greie å bøye meg ordentlig igjen. Det skal være en øvelse vi lærer i fellesskap hver gang på treninga, og så egentrening resten. Men for Sissi var det nok å bare være med denne gangen.
Hun måtte vaske beina sine når hun kom hjem, for det fine flisunderlaget klebet seg veldig i hennes pels. Etter det tuslet hun rett i seng, og 2 timer seinere sover hun fortsatt. Herlig!
Jeg ble litt frustrert for kameraet mitt som ikke ville funke, fryktet "legebesøk". Men etter et tips jeg fikk på facebook, ser det ut til å fungere igjen. Mange problemer kan løses på face. Fikk ikke tatt bilder som planlagt i hallen, men heldigvis hadde Nøve med seg kamera.
Sissi og jeg er ikke så veldig stilfulle, men gøy har vi det i allefall ;-)

3 kommentarer:

  1. Åh så morsomt, Kristin! Det ser ut som om dere koste dere begge to!

    Det er ikke greit det med en liten hund og vondt i ryggen. Det er feks. mye enklere for meg å trene med Ebbie enn med Fant.
    Får også håpe at fotoapparatet funker igjen. Det er så morsomt å se bilder fra trening.

    Helsing Hilde

    SvarSlett
  2. Ja vi hadde det morsom, Hilde!
    Skulle nok ønske Sissi var en halv meter høyere i blandt.
    Tror kameraet er i gang igjen, heldigvis hadde jo Nøve med, så denne gang var vi reddet.
    Du må ta deg en tur innom når du er på disse kanter.

    SvarSlett
  3. Syns stilen din var flott ikveld ;o)
    Nalle ble fullstendig utslitt! Jeg syns liksom ikke vi gjorde så mye "fornuftig" i kveld, men han orka ikke å løfte hodet før jeg stoppa bilen i tunet!! Utrolig. Gleder meg til fortsettelsen. Håper jeg får fri hver torsdag...

    Så bra hvis kameraet funker likevel!

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock