10.01.2011

Voksent barn

Dette blir ikke enkelt! Tirsdag har jeg et voksent barn. Jeg er ikke fortrolig med det nei! Men det er han. Det er nok ikke enkelt for barna å se at dem har lang vei å gå før dem er voksne, det er masse dem må ha hjelp til enda. For meg blir det jo alltid et barn, men det blir rart nå fremover når jeg ikke kan styre alt lenger. Bare håpe det ikke tar helt av for han med det første.
I dag har jeg klart å vaske gulvene her, følte meg mye bedre. Men det var på dagen i dag det. Kvelden har ikke vært god. Er oppgitt! Har ikke turt å kjøre bil annet enn til matbutikken enda, så jeg føler meg noe bundet også. Og jeg savner hundetreningen, nå skal det jo trenes i hall en tid fremover. Sissi har ikke vært med andre hunder på lenge, så hun hadde virkelig trengt det.
Formen har jo sakte men sikkert blitt bedre, og trenger ikke så mye smertestillende lenger. Så da går det jo rett vei. Ikke lett å se det i blandt, men det er blitt bedre. Så det så!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock