28.08.2011

Dit høna sparker!

Fikk plutselig muligheten til å gå prøva! Kjørte til Fagernes og vel så det en tidlig regnfyllt morgen stund. Det hadde kommet 25mm nedbør om natten, og det såg ikke ut til å ville gi seg.
Sporet startet ganske så bra. Men så ble Sissi noe virrete før hun bestemt skulle gå i utenkelig retning. Det gjorde meg veldig usikker, men så fikk jeg se elgspor og fersk møkk. Hun ville gå på ferskspor! Nei nei. Trælet litt med å få henne på vårt spor igjen. Etter en stund ble hun ivrig og hoppet avgårde. Ja da, rett i en forlatt menneskeleir med pølsepakker og søppel. Full forvirring igjen, og styr for å finne blodsporet.
Vel dette endte kort fortalt i katastrofe! Støyk med glans. Ja, vi fant fram da. Kritikken står på hjemmesiden.
Æsj altså! Nå må vi vente helt til våren med ny prøve. Ærgelig, men Sissi hadde en fabelaktig tur.

Da vi kom hjem var det tordenvær, men det ga seg før jeg gikk på kjærringtorget. Der skulle jeg treffe min onkel som jeg ikke har sett på ca 35 år. Det var litt rart, men så hyggelige han og fruen. Håper vi holder kontakten nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock