22.08.2011

Bjerke og sånt

Så har vi vært på besøk og på utstilling. Ble heldigvis litt bedre form. Fredag bar det nedover - dritt veg! Men vi kom da frem. Scooby gikk helt av skaftet da han merket Sissi var i løpetid! Selv om hun har sluttet å blø, brettet hun halen pent til side og klar som ett egg. Så det ble ikke så mye sosial omgang på de to.
Lørdag var Sissi og jeg i ringen. Hun var så flink atte! Vi fikk blå og kritikken var god. Men ser jo det at vi har masse pelsarbeid å lære. Ellers fikk vi shoppet litt til Sissi og litt til meg selv.
Søndag bar det på Bjerke igjen, Scooby sin tur. Det gikk kjempebra, reserve Cacib!
Og så var vi i gang med hjemreisen. Synes det er helt grusomt å kjøre "så langt", men vi har overlevd.

Nå er dilemmaet skal-skal ikke til Valldal. Det tar nemlig et døgn å komme seg dit. Det er mer avansert og mer tid enn om jeg skulle reist til Afrika!!! Altså kolektivt. Jeg kan ikke kjøre så langt, da må jeg fordele det på 3 dager i så fall. Uff, håper det ordner seg, har virkelig bruk for slik type rehablitering. Prøver å finne et alternativ, men det er det visst ikke flust av.
Jaja, me fær sjå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock