26.08.2011

Skal!

Etter to dager med nett og tlf er den endelige reiserute i boks. Flyet er betalt, og de 5 bussene prøver jeg å rekke...Altså- ned til Oslo for å komme til Ålesund. Dette landet her altså! Håper alt går etter planen, og at jeg kommer frem og tilbake i god behold.
Det som blir spolert er frisering av Sissi og utstilling, og blodsporprøva ser det ut til også. Ingen har kontaktet meg, og ikke får jeg tak i han som organiserer dette heller. Må vente helt til våren da :-( Jaja, kan ikke få med seg alt heller.
Kjøpte "finger-kondomer" på Bjerke, og de er helt geniale når en skal nappe pels. Får mye bedre tak. Så jeg rufser og rafser innmellom pakking og ordning.
Hvordan pakke bare 18 kg bagasje når en skal være borte i 4 uker???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock