15.08.2011

Ikke helt i medvind

Nå har jeg hatt en uke med "egenpleie-innhold", og se hva det førte til! Ryggen klikket i går. Så nå er jeg noe redd utstillingen ikke lar seg gjennomføre. Ikke blodsporprøve heller, hvis det skjer i nærmeste fremtid.
Ellers så har jeg vært på Pers og fått avslappnings massasje- deilig! Og så har jeg vært hos frisøren, klippet og stripet. Og så har jeg hatt en healing/akupunktur-behandling. Meningen var at jeg skulle til fysioterapauten også, men det er blitt avlyst pga sykdom. Det var dumt!
Sissi har løpetid, passer svært dårlig. Er hannhund der vi skal bo, i tillegg til at hun er helt blåst i hodet. Så det virker ikke som det går vår vei dette her.
Me fær sjå koss det gjeng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock