07.08.2011

Og dagan går

Så er det August. Sommeren har gått alt for fort, og jeg har ikke fått gjort alt det jeg hadde planer om. Ingen ferietur, ingen besøksrunde, ingen utflukter. Men har fått gjort mye fornuftige ting da, som å jobbe, flytte og ordne.
I helgen var det Hallingdal utstillingen. Jeg var der lørdag for å se litt. Tenkte først- å så godt å bare gå her å se på alt det rare og fine...men så kom- å så dumt jeg ikke får stille ut! Synd dachs ikke er med. På kvelden var jeg på besøk der alle var hundefolk, det ble hund hund og atter hund ut i seine nattetimer. Søndag var det jobb, og det ble virkelig jobb. Vasket hytter etter hundefolk, hår og hår!
Venter nå veldig på blodsporprøva da, kunne vært godt å få det unna. Håper dem ringer snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock