02.09.2011

Instalert i Valldal

Onsdag kveld ankom jeg Valldal etter 10 timers reise.
Turen gikk stort sett greit, hektisk til tider og litt ensomt å reise aleine. Er ikke vant med å reise slik heller, så da blir det litt knoting og slikt også. Først to busser, så fly fra Gardemoen til Ålesund, og så to busser til.
Vel fremme ble jeg godt mottat på Muritunet. Det bar nesten rett til matbordet, og etter det var det møte. Jeg var helt kaputt og tidlig i seng.
Opp tidlig og da var vi i gang, har b.l.a vært i behandlingsbassenget. Både godt og vondt det her. Men tror det kommer til å hjelpe meg endel. I dag blir det b.l.a en tur i gymsalen.
Nå er jeg godt instalert her.
Har vært og ruslet litt rundt her i Valldal, og fikk tatt noen bilder av hva jeg ser rett utenfor vinduet. Gleder meg til å se mer.


synd jeg ikke har Nikon`n min, men blir da bilder lell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock