05.12.2010

2. søndag i advent

Som tiden går, allerede 2. søndag i advent. Det har vært kjempekaldt! I går var det julebord for HHK, det var trivelig. Ble jo endel hundeprat da. Massevis av god mat! Dette må gjentas, med forhåpentligvis flere som blir med.
Jeg har fått tak i overnatting i Bø! Men de leier ut hytta hele helgen, er det noen som har bruk for overnatting fra fredag til lørdag? Veit ikke enda om det blir tur for min del enda, men da har jeg i allefall det i boks en kort stund.
Det er ikke lenge igjen til jul, og jeg har ikke snev av stemning. Savner det. Før i tiden pyntet jeg hver dag i desember, ute som inne. Laget julegaver, julepynt, bakte og vasket. Er det noe som går over med alderen? Kan det da ikke være! Er det noe med at familien er borte? Ja, kanskje det. Ingen mor og ingen bestemor, har ikke små barn lenger heller. Og folk, inkl meg, besøker hverandre mindre enn før. Ikke mange år siden det var besøk hver dag, kaffe og kaker. Er det fordi vi har det så travelt, at det eneste vi ønsker er å være i fred foran tv`n hjemme.
Jaja, har fått kjøpt ribba da. Så det er da en start!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock