17.12.2010

Dagene flyr!

I dag er det en uke til julaften. Dagene går så fort! Skjønner ikke det, for jeg har da ikke så mye å gjøre. Noe er det hver dag, men ikke travel akkurat.
I dag hadde jeg besøk av min bror, sønn og Marianne, og min søster Tove. Det er skjelden vi møtes slik. Koselig var det.
Godt det er blitt litt mildere i været, få litt pause fra spreng kulde. Ganske slitsomt å prøve å holde varmen hele tiden. Prøver å tenke på at nå er det bare to måneder til, så kan våren så smått begynne.
Sissi synes vinter er kjedelig. Det er jo bare snø, ingen jord å grave i, hull å kikke i. Bare masse kald masse. Hun liker seg best under vedovnen nå. I blandt får hun noe nytt å gnage på, og da er hun travelt opptatt med å få gjemt det bort. Legger det fra seg i et hjørne, går en runde, finner det frem igjen for så å finne et nytt hjemmested. Rare Sissi.
Jeg får ikke gått så mye tur med henne nå, fordi jeg har trøbbel med kroppen igjen. Men vi tar det vel igjen snart, forhåpentligvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock