08.12.2010

Ubestemt!

Jeg får ikke bestemt meg!
Skal til Bø eller ikke. Det er nemlig så lang og kostbar prosess på feil årstid, men skulle ha vært der. Slik er det når en ikke er dreven i faget. Ca 8 uker før må jeg få noen til å nappe Sissi helt ned, da må det kjøres endel timer og bla opp kroner. Og så er det påmelding, reise og overnatting. Og ny napping rett før utstillinga, reise og kroner.
Jeg hater å kjøre bil på vinterføre!!! Jeg har heller ikke bil til å kjøre langt med, så det må lånes.
Er veldig i tenkeboksen nå altså! Bø er jo på oppdretterens hjemmebane, så han ønsker seg sååå Sissi ned dit.
I tillegg er det tid for vaksinering, før utstillingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock