10.10.2010

Nå er jeg ferdig med å vaske veggene i stua, herlig! Prøve å ta siste finish i morgen.
Bodil og jeg fikk ryddet opp i agility banen, torsdag. Bære og slepe rundt på dette er utrolig slitsomt, men heldigvis fikk vi hjelp av Jonny. Jeg har forlovt meg på at dette er siste gang jeg drar rundt med den banen, altså!
Lørdag var det jobbdag/kveld. Ble ikke så travelt som fryktet, men nok å gjøre lell. Etterpå ble det bare avslapp hjemme med god mat og tv.
Søndag kom Bodil og Amy for og bli med meg og Sissi på rusletur. Kjempefint høstvær, så det var godt med en tur. Vi gikk rundt om kring i over 2 timer i Nesbyens gater. Bare om og gjøre å få med seg de solstrålene som er nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock