05.10.2010

Nå er det snart vinter, det kjennes på kroppen. Det ser vi ikke frem til her i heimen. Men dagene går, og det går fort!
I dag ble Sissi nappet igjen. At hun ble fin er vel ikke riktig å si, men om et par-tre uker har det nok gått seg til litt. Da blir hun akurat passe til Nordisk Vinner utstillingen i slutten av november.
Hun har gitt meg noe høy puls par ganger nå. I går kveld da jeg skulle hente henne inn igjen, var båndet tomt! Gud, så redd jeg ble! Jeg ropte, men verken såg eller hørte noe. Ropte igjen, og der kom hun. Phuh... Sømmen til ringen som en fester båndet til var røket av, enda det er i skinn og bare ca 3 mnd gammelt. I dag tidlig før avreise, var hun borte igjen. Heldigvis kom hun, men hadde ikke lyst å komme helt bort til meg for det var jo så mye anna spennende. Jeg hadde tredd festeringen inn på selve båndet, men jaggu hadde skinnbåndet røket tvert av. Dette er et mareritt når en bor så nærme veien, altså!!!
Nå har det vært litt styr med å få tak i møbler o.l. til hytta som skal pusses opp. Men nå er kjøkkenet, senger, sofa og spisestue ordnet. Bare resten igjen, så er den klar for utleie igjen.
Denne uka skal Jonny ta teoriprøven til førerkort, og det MÅ bestås. Jaggu 470,- pr prøve og han må ha tatt den for å begynne på kjøretimene. Hvordan skal vi få det til å sitte i hodet? Lykke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock