20.10.2010

Jada, veit det

Veit at jeg er negativ...jeg veit det ikke hjelper å være det...det er ikke noe hyggelig sted å være. Når det er mange vanskelige og tunge ting i en lang periode uten medgang, så blir det tungt.
Men uansett har jeg prøvd å utnytte solen som har vært fremme om dagen, og solen hjelper jo til. Takk sol :) Har gått noen turer og holdt meg mest mulig ute. I dag ble ganske mange lass løv ryddet bort. Godt, da blir det mindre å slite med til våren. Var litt vondt i starten, for jeg har slått knute på overarmen. Men Embla sørget jo for å røske den ut igjen, så armen ble brukende men vond. Pytt, pytt, armen heng på enda. Hun fikk en god dusj som takk for hjelpa, våt hund lukter ikke godt.
Det å ha en "voksen" sønn i huset er ikke alltid enkelt heller. Men han skiftet dekk på bilen min, så det er kjekt også. Han prøver å få tak i praksisplass nå, så det er endel å ordne med på vei inn i voksenlivet. Jeg er stolt over at han tar seg en utdannelse, og at han gjør det ordentlig.
Så det er noe positivt når en graver etter det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock