01.06.2010

Yes!!! Har fått jobb! Og en som jeg virkelig har lyst til å ha! juba-juba! I dyrebutikken på Gol. Begynner mandag.
Har vært på hundetrening i kveld. Begynner å tro Embla faktisk har roa ned ett hakk, gikk jo så bra denne dagen også. Bank i bordet. Sissi har trent utstilling. Hun er bare opptatt av å få oppmerksomhet av alle. Hun har blitt for bortskjemt med det. Så litt jobbitt ja.
Fredag fikk jeg en uventet og overraskende gave av en venninne. Den var utrolig raus og tydelig gitt med ett stort varmt hjerte. Jeg ble veldig rørt og dypt takknemlig. Tusen tusen takk! Det er det flotteste jeg har fått på det jeg kan huske, bare tanken bak gaven er stort. Glad i deg også, vennen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock