31.05.2010

Lørdag reiste jeg til Morgedal for å feire Micke og Jannes bryllup og Gabriellas dåp. Det var kjempeflott og meget spesiellt det hele. Marion Dempier-Jeans (kjent medium) kom fra London for å vie og døpe. I det alternative miljøet er jo dette stort!
Meningen var at jeg skulle bli til mandag, men ettersom det skulle bli så fint vær da, så reiste jeg etter selskapet. Har ikke sånn moderne bil med kjøling, jeg. Det er 27 mil en vei, og jeg er ikke veldig glad for å kjøre på ukjente veier i trafikk heller. Så i dag er jeg glad for at jeg tok det valget. Var hjemme noe over 12 på kvelden, og var sliten ja. En mil til hadde ikke vært forsvarlig.
I kveld er det møte i HHK, og jeg håper det kommer folk og at det blir et nyttig møte. Har ikke veldig lyst til dette i dag, det skal jeg innrømme. Men hva gjør en ikke for klubben.
Denne uka går mest ut på å trene og stelle til valpeshow Sissi skal på lørdag i Skoger. Det er kun dachs der, så det blir morro. Vi tar det som trening, og det skal litt til at hun får rød...tror jeg... Hun har fremdeles mye pels på "feil" steder, og det er ikke sikkert kroppen synes godt nok da. Men hun skal få slippe å nappes i ett sett enda, blir fort negativt for lille henne.
Vi tar det som det kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock