08.06.2010

Har hatt min første arbeidsdag i dyrebutikken. Det gikk greit det. Hyggelig å stelle. Sissi var nok ikke så fornøyd. Hun måtte jo bli med da hun er for liten til å være aleine så mange timer. Men hun måtte jo være i bilen, og fikk en luftetur. Det ble nok alt for kjedelig i forhold til hva hun er vant med, så energien har vært på topp resten av kvelden og litt i dag.
Jeg har ikke hatt noen energi, og jeg orket ikke engang på trening med hhk i dag. Har vært i dyp tanke-virksomhet i dag, og har ikke hatt det så greit. Endel bekymringer, endel frustrasjon... Men lite jeg kan gjøre med det nå for å endre på det, desverre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock