24.05.2010

Sissi og jeg gikk ett godt stykke på Storetoppen i dag. Var for bratt for meg, så det ble ikke veldig langt vi gikk. Men da vi var på tur oppover, møtte vi en liten gutt, ca 6-7 år, som gikk nedover. Og da vi gikk nedover, var denne gutten på tur opp. Han stoppet meg og spurte om veien til Nes! Jeg sa han skulle følge veien ned til asfalten, og så følge asfalten videre nedover til Nes. Og så la han på sprang nedover! Jeg var så forfjamset at jeg kom ikke til å spørre om noe. Men hva i alle dager gjorde den lille gutten oppi der aleine?! Da vi kjørte ned, så såg jeg gutten gå pent i veikanten nesten nede ved storesvingen. Hmmm...
Nå har jeg meldt på Sissi på valpeshow her på Nes 30.juli. I tillegg til den på Skoger 5. juni, og det er ikke lenge til.
Til helga skal jeg til Morgedal. Kvifullt å reise så langt aleine, men det skal bli spennende å være der. Hvis jeg kommer så langt da ;-)
Fikk tatt et bilde av utsikten i dag med mobiltlf.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock