10.05.2010

Sliten, jeg. Dette har vært en tøff 2-3 ukers periode! Har ikke sittet mye stille, mange oppdrag og gjøremål som har gått i ett. Og jeg sliter veldig med ett bein som følger av ryggen, har vært så vondt at tårene har presset på mange ganger. I morgen skal jeg til behandling igjen, og håper han får fikset litt på det. Og nå blir det en roligere periode fremover en stund, tror jeg. Håper det, for nå har det vært for mye.
Konfirmasjonen i går gikk bra, men var kald. Hvor ble det av den vakre vårdagen 24 timer før den store dagen? Etter 10 timers lang dag, var det godt å komme hjem ja.
Er nesten asjur med husarbeidet også, men i kveld har jeg fyret, dusjet og slappet av. Så får jeg se an formen i morgen om det blir hundetrening. Jeg orker ikke presse meg en dag til med smerter, og etter behandling skal jeg jo egentlig ta det med ro. Men det er jo så gøy å være med tirsdagene, både for meg og hundene i heimen.
Har ikke hørt noe om det manglende delene til agility banen heller, æsj altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock