01.03.2010

I dag streika bilen min også. Ville bare ikke mer. Håper det er en bagatell og at det ikke blir for dyrt. Kjenner jeg er litt stressa nå, for dette har jeg bare ikke råd til. Men jeg er avhengig av bilen i blandt, spesielt nå i mars. Og lommeboka er slank, uæææhhh.
Trening på Gol i morgen er det også med HHK. Men det er ikke sikkert det hadde blitt noe av for vår del uansett, det må morgendagen vise.
Ellers er det godt å tenke på at det nå er mars, og det var sol og fint ute i dag. Bortsett fra at bilen måtte spolere dagen da.
Mars blir en travel tid her i heimen, skal til Drammen par ganger og til Hønefoss, Ål, og Gol par ganger i uka. Må bare ta det som det kommer, prøve å ikke bli stresset ved tanken på alt dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock