05.03.2010

I dag snør det igjen! Har hatt noen fine dager med vår i luften. Jeg har vært ganske bra form, så i går gikk Embla og jeg to turer. Siste turen var med snusegjengen. Embla drar og sliter på de turene! Og jeg træler meg spendt i hjæl på at hun skal gå på plassen sin. At det ikke går an å gi seg! Det er slett ikke behagelig for henne eller meg. Men jeg kan ikke gi meg på det. Hun begynte å gi seg etter 45 minutter. Og da var jeg utslitt, så vi hoppet av og gikk hjem.
Sissi har 3. dagen sin her i heimen. Det har gått rimelig greit. Sover hele natta, tisser ute og er selskapssyk. Embla er for vilter med henne, luftangrep er jo Emblas favoritt. Så noe lek i det "fri" går ikke enda. Lille Sissi`s kropp tåler ikke det.
Jeg må visst slepe meg til Ål i dag, har fått ordre fra hennes maiestet. Godt mulig jeg må få Falk til å følge meg noe av veien, for bilen min er ikke til å stole på nå. Stoppet mandag, og var inne på verksted for feilsøk. Så nå er det å få kjøpt deler og skiftet. Denne utgiften passer jo godt inn i disse årsavgift tider, uff.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock