28.02.2010

NÅ har jeg gjort det!!! Dette har brydd hodet mitt i ca et år. For og imot, for og imot. Nå hoppet jeg bare i det. Har snakket med Embla om det, og hun sa ja.
Jeg har kjøpt en dverg Dachs tispe. Har jo hatt dachs før. Da jeg fikk tilbudet om denne dachs'n ble det vanskelig å si nei. I tillegg så er broderen og dama med på handelen :-) Hun blir boende her hos oss, og hun blir utstilling-trenings-hund for brodern.
Saken er ingen enkel avgjørelse fordi Embla krever mye av meg. Men så tenkte jeg på det at hun kan veldig mye nå egentlig, og bare hun får litt alder på seg så hun girer ned par hakk i energi så er det riktig så bra. Dessuten får hun selskap og noen å bryne seg på. Jeg har trøbbel med kroppen for tiden, så det har ikke blitt så mye ordentlige turer med Embla. Men for å holde meg selv oppegående må en bare stå på! Dette skal vi klare! Hadde det ikke vært for Embla hadde jeg nok blitt sittende inne hele tiden, og ikke noe bedre i skrotten akurat.
Så nå er vi meget spendte på hvordan dette blir. Skal hentes onsdag.
Ellers har jeg vært uten vann i helga. Det var tungvindt. Glad vannet er i krana igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock