09.03.2010

For noen flotte dager det har vært ute nå, skikkelig vår! Herlig, men jeg har ikke fått veldig utbytte av det for jeg har hatt veldig ryggproblem siden søndag. Men det har begynt å ordne seg litt i dag, heldigvis. Greide å komme meg på butikken. Måtte la trening i HHK være i dag, det er ikke så bra. Skal på behandling i morgen, så da blir ryggen forhåpentligvis enda bedre.
Gleder meg til lørdag da jeg skal se Colin Fry i Hønefoss. Fikk det som bursdags presang, tusen takk Annette.
Embla og Sissi har godt selskap i hverandre, men løse sammen kan dem ikke være. Tar bare ikke sjangsen på det. Har vært litt trøblete med Sissi nå som ryggen har vært så ille. Hun er så liten, og vanskelig å få tak i når hun har gjort rampestreker. Da stikker hun gjerne under bord og stoler med "byttet" sitt, hun veit godt hva nei er. Koselig jente er hun i allefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock