14.03.2010

Snart denna uka over også. I går var jeg i Hønefoss og så på Colin Fry. Flink og morsom fyr. Embla og Sissi var hos Ivar. Det hadde gått bra, men Sissi var sliten da vi kom hjem. Ville bare sove. Jeg var sliten selv, og hadde lyst å sove i dag. Men Embla vil det anderledes. Hun er så pressis på klokka, at det nytter ikke å få en halvtime mer å sove på. Det er halv 8 uansett. Da setter hun i gang ett vanvittig pipe og ule orkester med seg selv.
Gråværs dag i dag. Det var heller ikke god grunn til å stå opp. Har nok vært noe bortskjemt med fint vær i det siste.
Ellers har uka vært travel som vanlig, alltid noe som må gjøres eller ordnes. I blandt lurer jeg på hvordan jeg skal få tid til å jobbe, hvis jeg får jobb igjen da. Håper da det, men en deltid først. Men i den formen jeg har vært/er i, så går vel ikke det heller. Tragisk.
Til uka skal jeg til Drammen, til en spesialist, spendt på hvordan det går der. Og så er det til Gol på behandling, og for å forhåpentligvis trene med Embla og HHK. Mye kjøring hit og dit for tiden, men det må til.
Ha en fin uke folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock