25.02.2010

Da var årsmøtet for HHK unnagjort. Frisk mot og planer fremover. Nå blir det trening på Gol, plassen til kraftlaget som før i tiden, tirsdager kl 19.00 Blir det kaldere enn -14 kommer det vel ingen, men vinteren må vel gi seg snart for varmere og lysere kvelder. Ellers blir det kanskje mulig å trene inne i ridehallen på Hestesenteret på Natten torsdager. Mer om dette på klubbens nettside. Og det blir vel noe kurs fremover. Følg med.
Jeg selv er i dyp tanke-virksomhet for tiden. Er usikker hva jeg skal med Embla. Vi har problemer sammen, og jeg prøver å tenke ut en løsning på det hele.
Katten anser jeg som forsvunnet for godt - det er ikke godt.
Har blitt litt mye rundt meg, ingenting går som det skal eller burde gjort. Så ja, jeg er noe nedstemt for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock