18.02.2010

Ivar og jeg reiste nedover for å hente et tv bord som jeg har kjøpt usett, eller bare på dårlig bilde. Var litt spendt. Men det var bedre enn forventet, litt uvant stort men fornøyd.
Det var jammen mye snø nedover også, tror det var mer enn her. Vakkert, men nå er jeg veldig lei vinter.
Katten er fremdeles borte, og anses som tapt. Det som er ille med det er uvissheten om hvor han er. Plages han eller er han død? Jeg er egentlig ikke et katte-elsker, så værst er det for Jonny. Men jeg er ikke glad for at han er borte heller. Katt hører til på gård mener jeg da, men han svarten er en spsiell kar.
Oppfordrer alle som er ute å går, følg med! Ser du en svart, smal korthåret liten hannkatt, snakk til han. Er folkekjær og prater gjerne. Har desverre ikke halsbånd da det har vært umulig å godta. Mulig han har hørt jeg snakket om kastrering, så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock