06.02.2010

Nå begynner det å se ut som det bor folk her. Det er igjen masse ting og tang som jeg ikke veit helt hvor skal få plass...om det er plass da.
Jeg er så sliten, stiv og støl at det er så vidt jeg kommer meg opp og ned trapper. Bra med trim sies det.
Embla ser ikke mye bra ut nå. I hytta vi bodde var det varmekabler i alle gulv, så det ble varm i buret hennes også. I tillegg lite ute på grunn av kulda. Så hun røyter noe helt utrolig! Noen steder er pelsen helt kort og lys, noen steder er det fortsatt pels.
Hun har vært ganske så nedprioritert en stund nå, så det må full sjerpings til nå altså. Ho mor har dårlig samvittighet. Skal prøve å få blitt med på snusetur torsdag i tillegg til det som var vanlig. Men trening tirsdager blir det ikke nå før 2. mars. HHK skal ha en liten pause.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock