31.01.2010

Fy f, jeg er sliten!!! Driver å flytter, og det er mer enn jeg tåler. Godt å ha noen til å hjelpe seg, men det er jammen slitsomt det også. Blir så mye hit og dit, hvor skal det, og hva med det... Men takk, hadde ikke kunnet uten hjelp.
Nå er alt ganske så uorganisert hos meg, og er ikke sikker på om jeg vil ha det der og det der. Stua er alt for liten, og kjøkkenet er helt blæ. Men det var den eneboligen jeg fikk tak i all hast, og det er jo koselig der egentlig.
Dyra er jo helt forvirra av alt dette, stakkars.
Nå har den forbaska kulda satt i gang igjen. Får håpe det endrer seg.
Ikke sikkert jeg kommer på trening tirsdag, får se om jeg er oppegående.

Takk for all støtte for HHK :-)
Jeg har nå slettet alle sure innlegg for alt det bråket og tullet er historie. Og min blogg er ikke til låns mer for krangling.
Ser frem til et trivelig årsmøte onsdag 24. februar kl 19.00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock