27.10.2014

Natten er herlig, naturen like så

Jeg har alltid likt nattetimene. Stille i gatene, stille med folk, stille på telefonen (ikke at jeg er plaget med det akkurat) Jeg blir ikke trøtt heller, liker å legge med når jeg er trøtt, da sovner en jo. Men jeg må liksom bare ha disse deilige timene først.
Jeg er nok ikke den som er tidligst våken, men prøver å ikke sove for langt ut på formiddagen, ikke at jeg har tendens til å sove mer enn 7 timer, er jeg heldig får jeg til 8 timer. Har jeg først våknet så må jeg stå opp, sengekos er ikke noe for meg.
Jeg har vært en liten tur ute med kamera i helgen. Ble bare noen høst motiv. Det som jeg tenker på i forhold til bildene mine, skal jeg korrigere og forandre dem til mer urealistisk utseende. Ser det har blitt så inn  legge til masse farger og lys, noen forvrenger de helt. Skal jeg begynne å gjøre det også tru? Liker det ikke, og jeg har hele tiden tenkt å holde de så virkelig som mulig. Men jeg føler litt på at det er ikke det andre foretrekker. Jeg tar bilder mest for min egen meditasjon, men skal en følge med i tiden? Mange liker mine motiver da, så kanskje jeg skal holde meg til det...?

Her er en trapp som naturen selv har pyntet.


Her er ett tre som er endel av i Nes, men jeg aner ikke hva slags. Jeg syns de er dekorative akkurat som naturen har pyntet de.


Her er ett vakkert løv tre, men som jeg har vært med å skapt helt annerledes. Det kan også være tøft i blant.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock