21.02.2012

Opp og ned

Det kom over meg her en kveld at jeg har ikke bodd helt aleine på mange mange år! Nå har jeg ikke guttungen lenger, han har bodd hjemme i 19 år. Så det er nok rundt 23 år siden jeg bodde helt aleine, føltes litt ensomt med det samme tanken kom. Men så tenkte jeg at jammen er det godt også, og jeg er glad jeg har Sissi. Så da er vi helt sjef!
Jeg har fått gjort mye på kort tid, men har mer "arbeid" i vente. Det er en tøff tid dette, men det er alikevel lettere når en har sted og bo, en adresse, og det jeg må ha for å leve er på plass.
Hadde et møte med Nav og dems rådgivende lege + min fastlege før helga. Som jeg grudde meg! Jeg er veldig klar over at det kunne fort gå veldig gæli, men heldigvis gikk det bedre enn forventet.
Men det er en ting jeg innser, jeg bør flytte til Gol i løpet av sommeren av praktiske grunner. Det er så mye som jeg skal fremover som må utføres der. Og med en bil som ikke er helt å regne med, og buss er det så som så med. I tillegg til at nytt Nav og andre tror jeg kan bli en bra ting når jeg skal danne nytt "team" for videre utvikling. Men så er det slik da at jeg liker dette huset, så det tar jeg med meg oppover. Hvis noen hører om et lite hus som blir ledig i vår/sommer strekning Herad- Gol sentrum omegn, please let me know.
Så får "nedover" planene mine utsettes litt. Hovedmålet mitt er å komme i delvis arbeid, og før det er det litt som jeg må igjennom. Det får jeg nok lite trolig på Nes for å si det slik.
Veien blir til mens du går...sies det. Men da må jeg begynne å gå ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock