13.02.2012

Nytt lite steg

I går gikk jeg ut av styret som kasserer i hundeklubben. Litt godt og litt vanskelig. Jeg har gått inn med liv og lysst i vervet noen år, men så besluttet jeg å gi meg og overlate dette til en ny. Tviler ikke på at dem klarer seg fint uten meg, men rart med det.
I dag har jeg kjøpt bil. Vel, gammel men fortsatt bil! Forhåpentligvis blir det ikke så mye krøll med den, og håper jeg er like heldig som med gamle passaten. Bare sånn for å håpe ;-) Bare den går til Nes og Gol, skal jeg være fornøyd. Litt gøy også med en fin gammel årgang igjen også da, er lissom ikke så nøye med en ripe i lakken ;-) Så da anser jeg dette som et skritt i riktig retning, og håper det vedvarer! Har nemlig ikke en krone igjen til fornyelser av noe slag! Måtte
til og med kjøpe visp og æuse i dag!
Ellers så går det greit i Villa dukkehus. Egentlig litt overmøblert på en måte, men det er dette jeg må ha. Og nå føles det helt greit å ha måttet kvitte seg med rusk og rask til Fretex, tror det kan være noen som blir glad for noe av det.
Nå er tiden inne for mer egenpleie, trening og behandlinger, også for Sissi.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny bil, og lykke til framover, Kristin og Sissi!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :-) Har jammen fått til mye på kort tid!

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock