27.02.2012

Det kommer seg

I dag var Sissi og jeg en snartur til Gol og fikk tatt den årlige vaksinen. Og en skikkelig klipp av klørne, skjer det noe galt under klippen så er det i allefall hjelp å få der, så litt tryggere. Sissi var kjempeflink! Og alt bra, både puls, øyne, øre, tenner.
Nå har det jammen vært mange fine dager med sol og god temperatur. Vært endel vind også, men så lenge sola titter fram...Både Sissi og jeg blir litt vår-yre da ;-) Men desverre har ikke fysikken vært så bra, så jeg har ikke turt å gå turer. Lurer på om jeg skal prøve å henge meg med Snusetur hundene på Nes torsdag, hvis noen kommer da.
Jeg har slettet lilje-bloggen min fordi jeg har kvittet meg med alle blomster. Synes det er litt trist, jeg har jo samlet i flere år. Men når jeg ikke har bosted liljeverdi, så blir det bare et slit. Og det går an å starte på nytt med det også seinere.
Bestefar er blitt veldig bra, han snakker som bare det, er like streng og allviten som før. Og bor hjemme.
Lørdagen var jeg faktisk ute blant folk på kvelden, drakk bare cola da men. Tenkte etter når sist jeg var på fest...det var i sommer! Så det er kanskje på tide?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock