26.09.2011

Hjemlengsel

Nå har jeg hjemlengsel! Savner mest Sissi ;-) Å være så lenge uten hund...da mangler det noe altså. Sissi har vært hjemme i sine vante omgivelser, men hun har leita en del etter meg. Og det blir nok godt for henne å komme i aktivitet igjen, for å si det slik.
Men nå er det bare to dager igjen til hjemreise, og jeg håper reisen går bra.
Det er et flott sted jeg har vært på i disse fire ukene, blir virkelig ivaretatt her. Synes jeg har fått stort utbytte av å være her, og tror på en bedre fremtid. Vi har tilbud om å komme tilbake hit for oppfølging i tre uker i mars/april. Vel, det fær me sjå på.
Beklager at jeg ikke har besvart kommentarer her, men bloggen ville ikke lagre.
See you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock