13.09.2011

For de som lurer

Jeg er på et sted som heter Muritunet, det er i Valldal i Møre og Romsdal. Her er det forskjellige folk med forskjellige plager og diagnoser.
Jeg blir ikke frisk av å være her, men her skal jeg få hjelp til å bedre mitt dagligliv og leve best mulig med den kroppen jeg har. På sikt er det mulig bedring, men ikke alt er gjort på 4 uker her.
Hovedaktiviteter er øvelser og stabilisering av kroppen. Noe foregår i basseng, noe i gymsal, noe hos fysioterapauten, noe i treningsrom. Vi har endel undervisning/teori også. Ellers er det viktig med avspenning og tøying.
Så altså, jeg blir ikke super sprek eller super sunn av å være her. Men lærer en masse "triks" om kropp og smertemestring.
Har det fint her, men blir godt å komme hjem om to uker.

1 kommentar:

  1. Det høres bra ut, Kristin :) Hvor er Sissi? Tenker du savner henne skrekkelig..men som sagt - ukene går ganske fort, egentlig!

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock