01.10.2011

Hjem, kjære hjem

Kom hjem onsdag, det var godt. Reisa er i overkant av hva jeg takler. Pulsen er temmelig høy i fra avreise, øker om mulig mer i take offèn i flyet, og hamrer videre til jeg kommer inn på første buss. Liker ikke stresset og når flyet letter. Selve flyìngen går greit. Mye sitting da, så krampa tar en altså.
Når Hallingbussen kom på bussterminalen i Oslo var det so gødt å høyre halling atte. Sjåfør med både dialekt og service! Ingen andre har tatt i et tak med bagasjen, bare på Hallingbussen.
Ellers har jeg sett både Unni Lindell og "Elvis", så jeg får med meg litt selv om jeg har reisenerver.

Nå har jeg vært hjemme noen dager, og begynner å få oversikten over ting som har ligget på vent i 4 uker. Mye å ordne med, men prøver å ta en ting av gangen. Har ikke ligget på latsiden kan en si, men har ikke kommet i gang med treningsopplegget helt enda. Det er under tilrettelegging foreløpig. Sissi er rimelig fornøyd med at jeg kom hjem ja.
Er så fornøyd med bilen da! Håper det varer ;-) Og jeg har en heftig fotobok på 600 sider som jeg gleder meg til å ta fatt på. Skal bare først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock